niedziela, 24 lutego 2013

Dzień II

Witajcie, przepraszam za spóźnienie, ale mnóstwo spraw, przytłacza głowę xd


DZIEŃ II

wstałam o 8:00 i zdążyłam zjeść śniadanie :) 
Jednak stwierdziłam, ze lepiej nie będę jadła płatek z rana, głównie chodzi o mleko, po którym strasznie rozbolał nie brzuch. Przestał już na szczęście, ale przez jakiś czas, nie mogłam się wyprostować ;C

Obiad zjem koło godziny 12:30-13:00 
Chodź już odczuwam  głód, ale dotrwam.
Mam kapuśniak (co mi nie pasuje, bo niedziela to  rosół powinien być!)
ale tak, zjem miskę,  taką normalną kapuśniaku, a później  drugie danie, czyli kotlet , ziemniaki, suróweczka . Z tym, że  te pierwsze (ziemniaki i kotlet) w bardzo umiarkowanym stanie, ze tak to nazwe :D 

Ważne, aby w między czasie nic nie  jeść, co może spowodować zachwianie naszego trybu dnia. Ja zjadłam jabłko  jakieś 40 minut temu, ale to tylko lekka przekąska, bez obawy:)

Kolejne rady, dla śpiochów szczególnie i osób, które tak jak ja maja problemy ze wstawaniem wcześniejszym  i zwykle ich pierwszy posiłek to obiad(dopiero-tak jak w moim przypadku) koło 15, albo jedzenie w fast-foodzie o godz. 12:00.

Jeśli jest ktoś ma daleko do szkoły, bądź uzależniony jest od autobusu, proponuje wstać 15 minut wcześniej. Ja np. mam o 7;10 autobus kiedy jadę na 8 do szkoły, wstaje pół godziny przed autobusem, co sprawia, że nie mam czasu ani na śniadanie, ani na odpowiednie przygotowanie się do szkoły.
Dlatego postanowiłam wstawać o godz. 6:05 zobaczymy jak to wyjdzie oczywiście, no i połowę rzeczy które robię rano, wykonywać będę wieczorem żeby zaoszczędzić czas J

No to do później,  :* Smacznego  i udanej niedzieli  :**

INGA

sobota, 23 lutego 2013

c.d

No więc tak...
Postanowiłam od  jutra już wziąć się za siebie.
obecnie jest 23 luty 2013 , godz.:  22:54

Więc tak, gdyż jutro na godz. 9;00 idę do Kościoła, to pobudeczkę robimy o 7: 50 i spożywamy najważniejszy posiłek dnia - śniadanie !!

Na śniadanko hmmmm....
Wstaję--->zaglądam do lodóweczki---> i stwierdzam...
PŁATKI KUKURYDZIANE Z MLEKIEM (porcja nie duża, ale tak, żeby nasyciła człowieka)
;)

Jutro dodam co później będę spożywała, gdyż nie wiem jeszcze co będą gotować w domku xD

Ale spokojnie do godz. 11:00 coś się pojawi na pewno :)

Pamiętajcie aby zwykle przed-NIE PO!- posiłku pic wodę, gdyż zapełnia ona żołądek, a po jedzeniu "ugniata" je i mamy miejsce na jeszcze i jeszcze i jeszcze...

Dlatego to są moje dwie pierwsze rady:
1) zawsze jemy śniadanie!
2) pijemy dużo wody (niegazowanej, bądź przegotowanej z czajnika)!

Cóż więcej, idziemy spać, bo trzeba się wyspać!
Także dobranoc i do jutra, trzymajcie się, buziaki ;***
                                                                                                   INGA

hej, hej!

:))
Witajcie!
Słuchajcie to będzie blog dotyczący odchudzania się, ale na grubą skalę!
To znaczy:

DZIEŃ I
                                                 Słuchajcie załamałam się!!
Od małego miałam problem z wagą, od dłuższego czasu, wiem, że mam nawet otyłość, a mimo wszystko potrafię wpierdalać ile wlezie i co wlezie.. To aż przykre ale niestety tak jest.
A znajdź człowieku dietę dla siebie.. To albo trzeba płacić bóg wie ile, albo kupować specjalne jedzenie.. Ja mam 17 lat i jestem na utrzymaniu, więc nikt mi nie będzie kupował specjalnego jedzenia tylko dla mnie, bo przecież sama w domu nie jestem.. Ci, którzy wytrzymają ze mną do końca, będą mieli okazję poznać mnie lepiej, ale na początek
Moje wymiary są następujące:
wzrost
waga
Wiek
biodra
talia
udo
BMI
172
99
17
121
98
73
30
A nie mówiłam L
Przerażające…!!!
Więc poznacie mnie pod pseudonimem: INGA nie wiem czemu, nie pytajcie, wcale tak nie mam na imię! Czy nie utożsamiam się z nikim innym..

Postanowiłam zacząć skutecznie, ale zarazem szybkie odchudzanie, bez efektów jojo. Nie jestem specjalistką, ale wiem (tak myślę) co trzeba zrobić..
Dzisiaj mamy sobotę, żarłam mimo wszystko do bólu, bo czuję, ze jestem uzależniona od jedzenia...
W CZERWCU IDĘ NA WESELE KUZYNA,  chciałabym jakoś stosownie wyglądać, co jest związane, że jednak muszę zeszczupleć. I jak widzicie to nie jest jakoś szczególnie przesadzone (tabelka).

NO to jeszcze dzisiaj coś wstawię, ale później, więc do zobaczenia ;**